AK Doubek & Partners
Za 1 den jsme přešli na ISAK

Dále

Případová studie AK Doubek & Partners

V advokátní kanceláři Doubek & Partners pracují celkem čtyři advokáti, tři koncipienti a několik asistentů a studentů, kteří v chodu kanceláře vypomáhají. „Kromě 2 desktopů tak používáme ISAK na sedmi noteboocích v sídle naší kanceláře,“ říká vedoucí partner JUDr. Aleš Doubek.

Začali jsme ze dne na den

ISAK v advokátní kanceláři nasazovali před 6 lety: „Bylo to jen půl roku po založení advokátní kanceláře, takže náš přechod byl rychlý a bez problémů. Měli jsme velmi málo dokumentů a v kanceláři jsme tehdy byli jen dva. Jeden den nám specialisté z AMI Computers nainstalovali ISAK a krátce nás zaškolili, druhý den jsme již ISAK plně používali. Systém byl velmi intuitivní a nemuseli jsme se nic náročného učit,“ vzpomíná Aleš Doubek.

ISAK v advokátní kanceláři nasazovali před 6 lety: „Bylo to jen půl roku po založení advokátní kanceláře, takže náš přechod byl rychlý a bez problémů. Měli jsme velmi málo dokumentů a v kanceláři jsme tehdy byli jen dva. Jeden den nám specialisté z AMI Computers nainstalovali ISAK a krátce nás zaškolili, druhý den jsme již ISAK plně používali. Systém byl velmi intuitivní a nemuseli jsme se nic náročného učit,“ vzpomíná Aleš Doubek.

Vybírali jsme ze 3 řešení

S jedním z nich měla špatné zkušenosti kolegyně a další při srovnání s ISAKem neobstálo. Já jsem žádné zkušenosti s podobným systémem neměl, protože v advokátní kanceláři, kde jsem dříve pracoval, žádný takový systém nebyl.

říká o ISAKu JUDr. Aleš Doubek

Napůl hotové a navíc hned po ruce

„Kromě provozních záležitostí máme v ISAKu kompletní kancelář včetně komunikace s klienty a se soudy. Tištěné dokumenty skenujeme a převádíme také do ISAKu, abychom měli jednotný systém. Nejvíce si mě získalo snadné a rychlé vyhledávání všech dokumentů či komunikace. Vedle toho máme spoustu práce hotovou díky možnosti vytvářet si vzory. Při naší práci také hodně oceňujeme jednoduchou správu pohledávek,“ vyjmenovává hlavní přínosy ISAKu Aleš Doubek.

Vedle všech standardních možností ISAKu využívá Aleš Doubek také možnosti vyhodnocování práce svých kolegů: „Systém sleduje odpracované fakturační hodiny jednotlivých uživatelů a současně mi umožňuje evidovat úkoly. To mi dost ulehčuje odměňování zaměstnanců.“

Problémy? Vždy se vyřešily

Při používání jakéhokoli systému vždy narazíte na detaily, které byste potřebovali změnit. Důležité je, aby váš dodavatel reagoval a byl ochotný Vám pomoci: „ISAK používáme také na fakturaci. Nebyl však primárně účetním systémem, a tak jsme s AMI Computers řešili několik postupů v této části systému. Všechny však byly vždy rychle vyřešeny, případně jsme se dozvěděli správný postup. Podobné to bylo i u některých detailů, které odhalíte až v advokátní praxi. Technická podpora nám vždy vše pomohla rychle vyřešit,“ pochvaluje si Aleš Doubek.

A že spolupráce s AMI Computers stále probíhá, dokazují i další slova: „Nyní řešíme potřebu dalších typů stavů zpracování dokumentů. AMI Computers si už vyžádalo jejich přehled a nyní je do systému zapracovává,“ popisuje Aleš Doubek.

Změna? Proč?

„Od té doby, co máme nasazený ISAK, jsem neměl důvod přemýšlet o změně. Popravdě jsem se ani nedíval, zda existuje něco jiného. Pokud chci nějakou změnu, obrátím se na AMI Computers a vždy nám vyjdou vstříc. Neumím si představit, že bych jinde našel podobnou službu,“ uzavírá Aleš Doubek.

Vyzkoušejte si ISAK ještě dnes

Stačí se zaregistrovat a můžete ISAK rovnou používat. Za to nic nedáte a věříme, že už s námi zůstanete. Vaše stávající data vám pomůžeme do ISAKu převést.

Vyzkoušet zdarma